neděle 11. září 2011

Mattoni Grand Prix Praha 2011 by Blanka

Dnes běžím závod Adidas běh pro ženy, délka trasy 5km a cíl? Prostě to napálím už na začátku, chtěla bych mít čas pod 33 minut :-). Tak to byl můj sobotní plán, nemohla jsem dospat, vstala jsem v 6 :-). Celý den probíhal v duchu odpočinku před závodem. Juchůůů dočkala jsem se, mačkám se na startu s Kačkou, Míšou a Martinou. Ostatní nám budou fandit, protože běží až po nás a to 10 km. Atmosféra je báječná, startujeme. Jen co se ,,peloton,, trošku rozeběhl, dostala jsem se do Pařížské ulice, kde jsem si užila fanoušků Lenky, Romana, Marcela, Lucky a Ctibora. Fandili jste báječně! Běželo se mi krásně, předbíhám, bežím a mám pocit, že dnes beží moje botky za mě :-). Skáču přes koleje, krok za krokem se blížím k cílové rovince, kde ještě zamávám fanouškům. Bežím s větrem o závod, jsem v cíli - juchůůůů. Závod to byl perfektní, já si ho moc užila, užila jsem si atmosféru, kamarády, fanoušky, ale i medajli :-). A co bylo dál? Stala jsem se fanouškem Léni, Ctibora, Marcela a fandila jsem, jak se nejlépe uměla. A oni běželi báječně!! Náš úspěch jsme zapili pivem a pak už jsme přeci běželi domů :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat