pátek 7. října 2011

Běžím, běžíš, běžíme :-)

Za tmou hustou tak, že by se dala krájet je most na Výtoni, odkud opět vyběhla naše báječná partička vstříc  podolské stezce a Modřanskému biografu a že nás opět nebylo málo - David, Lenka, Zdeněk, Blanka, Katka, Lucka, Marcel, Marek, Roman, Tomáš, Petr, Honza, Vláďa a jedna slečna která se k nám připojí snad i příště a to jsem ještě nepočítala Adélku a Ctibora co dorazili do hospůdky a Barču s Táňou, co běželi externě v jiných lokalitách, ale jako by byli s námi :-))).
Tma jako v pytli a bez čelovky nevidíte... ani nejste vidět... ale parádní poběháníčko, opět parádní!!!
A jak Roman poznamenal... úplně zcela nenápadně se začíná projevovat tréninkový efekt.... začínáme zrychlovat...samozřejmě zcela nenápadně :-))). Dnes jsme byli již za hodinku v hospůdce včetně rozcvičení u Racka a pauzičky na Braníku. Dobře my!

V sobotu běžíme Lenka, Blanka, Honza Vokolo brněnského moře - www.vokolopriglu.cz a Marcel s doprovodem Ctibora běží svůj první půlmaraton v Plzni. Držíme palce a večer se všichni sejdem někde a nějakých koktejlech za 59 ,- aneb VRC párty :-)!

Další plánovaná akce (mimo tréninku) je 13. Morgenpost Dresden Marathon, přičemž účast:
Maraton: Lenka, Marcel
Půlmaraton: - Pavel
10 km: Lucka, Blanka, Katka, Honza, Ctibor


Pokud také zvažujete účast na Velké kunratické /doporučuji/, neváhejte s přihláškami ani chvíli :-)))

2 komentáře:

  1. Výběh to byl pěkný, ale takhle na mě ve výčtu účastníků zapomenout :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Já to věděla, já to věděla, já to věděla... promiň, hned napraveno :-)))

    OdpovědětVymazat