středa 11. května 2011

Florbalový běh - Kavky očima jediného muže - Marka

Drobná běžecká vsuvka - pozvánka na florbalový trénink se zadáním: po 9.5. 19:00
- rozběhání - rozcvičení - úseky běžecké abecedy - zrychlovaná rovinka
- rychlostní zatížení - starty z různých poloh (3x 5) + výklus
- posilování
- vytrvalostní běh - cca 30 min se začleněnou zrychlenou rovinkou
- posilování + strečink
Sraz ve 45 na vrátnici ve vchodu do haly, možnost uložení věcí do zamknuté šatny. Trénink bude trvat hodinu, hodinu a půl, vše bude probíhat v parku na Kavčích horách, pití s sebou!!!

Pondělní odpoledne se neslo ve znamení krásného počasí , všechny podmínky byly tedy úplně ideální pro pořádné sportovní vyžití. Proto když mi přišla nabídka od Fidlinky zapojit se do prvního tréninku dívčího florbalového týmu v sezóně, ani na minutu jsem neváhal. No na rovinu, řekněme si kolik chlapů by také váhalo :D 
Trénink se konal na v parku na Kavčích horách, což je pro sport velice příjemná lokalita. Pozvání tedy znělo jasně - běh na Kafkách. Možná jsem byl naivní když jsem si myslel, jaká to bude s babama pohoda. V parku jsme si dali příjemný stretčink, a poté nějaké rozběhy. Jediný chlap mezi dvaceti ženskýma, bylo přeci jasné, že se musím snažit, a i když jsem si to nechtěl připouštět tak mi pozvolna docházeli síly. Po několika sprintech už to bylo znát, že oproti dívkám já nemám ten trénink. Na řadu přišly dřepy a mírné posilování stehenních svalů, což po těch sprintech už bylo poměrně dost vysilující. Ale věděl jsem, že nejhorší teprve přijde. A když se dívky usilovně snažily se z daného plánu vyvléct, rozkaz byl jasný, trénink musí být završen během po dobu 20minut. Celých 20minut se dvacet dívek se mnou v závěsu prohánělo po Kafkách a ačkoliv to nerad přiznávám, nejspíše jen mě docházely síly. Ale řekněme si jen tak mezi náma chlapama, kdo by to v tu chvíli vzdal, to by byla neuvěřitelná potupa, to opravdu nešlo, a proto jsem běžel dál s větrem tak hlavně Fidlinkou o závod.
Po přiběhnutí do cíle mě bohužel nečekalo nic dobrého. Na řadě bylo ještě posilování ve formě kliků a zkracovaček, což už se dalo lehce ošidit, ale toho si nikdo moc nevšímal :D Po návratu do sportovního areálu Děkanka nás ještě čekala společná fotka i když už s menší účastí, ale i ta se počítá, a hlavně krásný dáreček od Fidlinky v podobě placek od Nike.
Vzhledem k tomu, že tento článek píšu s menším časovým odstupem, mohu Vám rovnou říci, že tak jak mě při pondělku bolely nohy bych se rád cítil ještě zbytek týdne, bohužel dnes je středa a já sotva chodím :D

5 komentářů:

  1. ježíškunakřížku! když to tak čtu, tak sem ještě rád, že sem to nestih :D to bych si dal, pěknej kus ostudy bych si ukous

    OdpovědětVymazat
  2. ale vůbec Štěpáne, zvládl bys to, dal by sis pořádně do těla, všechno by tě bolelo, ale měl bys ze sebe dobrej pocit, že jsi to zvládl a že jsi se překonal :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. hele, každej den mě bolí tělo z posilovny, jít pak ještě večer znova, kort v tak vražednym tempu…nezapomínej, že v první řadě sem ajťák, sedící půl dne v křesle u PC :)
    a navíc jak píše Marek - před těma holkama! :D

    OdpovědětVymazat
  4. kuck kuck kuck výmluvy kuck kuck kuck
    :-))) v pohodě Štěpáne, na těhle akcích je nejhezčí to, že se kdykoliv můžeš připojit, kdykoliv odpojit a můžeš si vybrat do čeho se zapojíš... tenhle trénink byl jenom takový bonusek - nebyla to běžecká akce jako taková.

    OdpovědětVymazat
  5. právě proto, kdyby se jen běhalo, tak nemam nic proti :))

    OdpovědětVymazat