sobota 21. ledna 2012

Čtvrtek pohledem Romana

Je čtvrtek dopoledne a na facebooku se objeví vzkaz od WRC :"Dnes je čtvrtek a tím pádem naše "pravidelná dávka emocí" v 18:25 na parkovišti před areálem Hamr sportu Braník :-)))! Nezmeškejte a buďte součástí přímého přenosu! Běhu zdar a VRCu zvláště :-))) Účast potvrzuji já a Honza, Veronika se omlouvá, že prý má nějaké učení, což by ovšem mohl tvrdit každý:)  Z Nike lokalit jsme letos nějak vymizeli, tak netuším, jestli dorazí ještě někdo. 

Já jako vždy vyrážím na poslední chvíli a cestou mně samozřejmě padá červená na každém semaforu. Na Hamr přijíždím v 18:32 a nikde nikdo. Naštěstí parkoviště hlídá hlídač a tak se ho ptám, jestli náhodou neviděl běžce v zelené bundě. No jasně, povídá, právě jeden vyběhl. Bezva, proklínám tu přesnost a říkám si, že až, teda jestli, Honzu doženu, vezmu si na něj číslo a zavedeme zpátky akademickou pětiminutovku. Rozbíhám se pěkně zostra, ale za chvíli mě začne píchat, tak zase uberu. Koneckonců se stejně potkáme, až se bude vracet. 

No nic, 5km uteklo jak nic a konečně vidím pod mostem vydýchávat se postavu v zelené bundě s čelovkou na hlavě. Jenže, když doběhnu blíž, koukám že to není Honza, ale Pavel.  Nazdar, povídám mu, v kolik si vybíhal? Přesně v půl, takže jsme se minuli o dvě minuty. Tak příště na sebe těch 5 minut počkáme. Abych nezapoměl, Pavel si přes svátky pořídil reflexní zelenou bundu :) Vyrazíme zpátky a kousek od mostu potkáváme...Honzu! Honza vyrazil v 18:35h. Povídá, že když byl na parkovišti, odchytl ho hlídač, jestli nehledá nějakého běžce a on že jo. Tak taky vyrazil za mnou a taky mě nedoběhl, jako já nedoběhl Pavla. Asi máme úplně stejný tempo:) No a aby jsme byli kompletní, za chvíli proti nám běží Marcel. Běžte dál, já to otočím u mostu a doženu vás. No, nějak nás nedohnal a to jsme fakt neběželi zas tak rychle. Ale zase to nebylo tak daleko od biografu, kde se odpojuje, tak neměl moc času. No a už jsme na Hamru, vypneme měřáky, navzájem si porovnáme výsledky a už máme namíříno do restaurace. Na Honzu tam čeká Kačka, na Pavla špagety a na mě birell. Prostě pohoda. Takže příští čtvrtek opět, ale vybíháme v 18:35h!!! Nebo tak nějak:)

1 komentář:

  1. :D....Bomba! Koukám, že jste si to pěkně užili. Romane, perfektně si to napsal ;). Tak já zkusím na té interně pořádně máknout a snad mi to teď ve čtvrtek vyjde....takovéhle rande na několikrát si nesmím nechat ujít :). Verča

    OdpovědětVymazat